14 dagen zichttermijn

Afkoelingsperiode / 14 dagen op zicht
Na ontvangst van uw bestelling heeft u het product 14 dagen op zicht (afkoelingsperiode). U kunt een artikel binnen deze termijn ruilen of retourneren als u dat binnen 14 dagen doorgeeft aan onze klantenservice. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Indien bij beoordelen er schade aan het product ontstaat, dan kunt u voor waardevermindering aansprakelijk gesteld worden.

Wilt u gebruik maken van de afkoelingsperiode volg dan de volgende procedure:

  • Het product moet compleet en niet beschadigd zijn.
  • Maak een retourformulier aan op deze URL.
  • Na goedkeuring van de retour, retourneer het product onder vermelding van uw factuurnummer en voeg daarbij het retourformulier.
  • De kosten en het risico voor de retour zending zijn voor uw rekening, wij adviseren u de track&trace code die u ontvangt van het postkantoor te bewaren.
  • Terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending en eventuele andere reeds betaalde bedragen zal zo spoedig mogelijk worden gedaan, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

 

Wilt u een product retourneren dan verzoeken wij u onze klantenservice in te lichten. Op deze manier gaat de verwerking sneller. Niet alle artikelen kunnen worden geretourneerd. Hieronder vindt u een lijst van uitzonderingen:

  • Producten die om hygiënische redenen niet retour kunnen zoals toiletpapier, oordopjes, … (indien verzegeling is verbroken).
  • Verbruiksartikelen, zoals schoonmaakmiddelen, vloeistoffen of wijnen (indien verzegeling is verbroken).
  • Alle audio-en video opnamen zoals software, DVD’s, Blu-rays, CD’s waarvan de verzegeling is verbroken).
  • Abonnementen die afgesloten zijn tussen een externe partij en de klant (vb. TV Vlaanderen, Télésat, Canal Digitaal, …)

Retourneren

U heeft het verkeerde artikel geleverd gekregen
Wanneer bij levering blijkt dat u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wij zorgen er voor dat het juiste artikel wat u heeft besteld zo spoedig mogelijk wordt nagestuurd. U kunt het verkeerd geleverde artikel kosteloos retour sturen. Wij verzoeken u vriendelijk om het retourformulier in te vullen en bij uw retourzending toe te voegen.

U heeft het verkeerde artikel besteld

U heeft uw bestelling in ontvangst genomen en bij openmaken blijkt dat u het verkeerde artikel heeft besteld. In dit geval kunt u gebruiken maken van de afkoelingsperiode.

Retouradres:

Shopping4

Ambachtenlaan 10

9880 Aalter

Belgie