Garantie en defecten

Indien een product wat u bij Shopping4 heeft aangeschaft niet juist functioneert, kunt u uiteraard een beroep doen op Shopping4 betreffende de wettelijke garantie en de afhandeling hiervan.

Hoe gaat dit in zijn werk?

  • Neem contact op met de klantenservice. Wij zullen samen met u analyseren wat er met het product aan de hand is.
  • Nadat is vastgesteld dat er een probleem met uw product voordoet, maken wij een service verzoek voor u aan.
  • Uw retourzending voorzien van de bijbehorende factuur en probleemomschrijving dient u op te sturen naar:

     
              Shopping4
              Ambachtenlaan 10
              9880 Aalter
              België
    Shopping4 kan uw product, tegen vergoeding, ook bij u afhalen.

  • Na ontvangst van uw zending, stuurt Shopping4 een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • We onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor. Indien uw klacht gegrond is (bv. product is defect), dan zal u de keuze geboden worden: ofwel vervangen wij het product, ofwel annuleert u uw bestelling en bezorgen wij u zo snel mogelijk uw geld terug.

Wat is de wettelijke garantie?
Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Is een product verkeerd geleverd? Ook dat valt onder de wettelijke garantie (non conformiteit). Na beoordelen van het probleem zullen wij in overleg met u overgaan tot herstel of vervanging van het product. De Europese wettelijke garantie op alle artikelen, verkocht door Shopping4, is 2 jaar.